Ofte stilte spørsmål

Produkt

Hvem passer disse produktene for?

Våre produkter passer deg som ønsker å ha miljø i bakhodet når du handler inn for ditt kjøkken. Eller om du bare ønsker stilrent utstyr som passer godt inn på kjøkkenet.

Kan jeg bruke dem inne og ute?

Som standard vil vi anbefale og ikke bruke elektronisk utstyr utendørs, om ikke annet er oppgitt for det relevante produktet. Ellers kan du føle deg fri til å bruke andre redskaper hvor du måtte ønske.

Jeg er usikker på hva jeg skal velge, kan dere anbefale produkter?

Ja! send oss en mail, så skal vi klare å finne ditt perfekte produkt.

Når vil dere få inn mer på lager?

Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Grunnet høy pågang, hender det at noen av våre produkter selges ut. Følg med på produktsiden for forventet lagerdato eller andre opplysninger.

Ellers kan du ta kontakt med oss på Kundeservice@kispi.no

Frakt & Levering

Hva er leveringstiden deres?

Våre leveringstider ligger for tiden på opp til 16 dager for levering i Norge. Leveringstiden kan variere ved uforutsette hendelser utenfor vår kontroll.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Hva er en delvis levering?

Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeservice team i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

Retur

Retur betingelser

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert. 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.

  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?

Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil da prøve å løse saken din så raskt og effektivt som mulig.

Må jeg betale for å returnere?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Hvorfor er ikke returen min behandlet?

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.

  • PayPal
  • Stripe (Kort) - KOMMER SNART

Kontakt oss